الجمعة، 17 يناير 2020

عايزه اتكلم

من بعد فتره كبيره مابدخلش فيها هنا اخيرا جيت 
احنا هنا في ال2020 .... (طيب) 💔
من 2020 احب اكتبلكم هنا لان المكان ده الوحيد اللي احب اتكلم فيه واكتب لاني متاكده ان محدش بيدخل هنا ولا بيشوف اللي  جوايا .. لان هنا اللي جوايا 
مش عايزه اتكلم عن عناد القدر او حزني اللي لازمني في اخر كام سنه
بس انا الحد دلوقتي ما اتعودتش استغني! 
انا الحد دلوقتي ماعرفتش ارمي الحاجه اللي وجعاني 
لمجرد اني عايزاها زي الطفله... زي الطفله لسه ماسكه في ازاز الكبايه المكسور اللي بيعورها وهي عارفه انه مكسور وبيعورها وتاعبها شعور الالم بس برضو ماسكاه! 
انا تعبت من اني الاقي واقابل ناس توجعني بس مصلحتهم لا.. ايوه مصلحتهم لا انا بحبك بس تيجي عند مصلحتي اعورك وتحرقلك قلبك 
لسه ماقابلتش التقدير 
لسه ماقابلتش الجميل 
عندي وفره رغم كل اللي بيحصل عندي احساس ان ربنا باعتلي حاجه جميله هاتعوضني كل الوجع والالم ده 
انا تعبت 
اتمني الاقي الامان 



ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق